Headlines News :
Home » » Dapat sokongan 7 negeri?

Dapat sokongan 7 negeri?

Written By zabidi on Wednesday 14 May 2014 | May 14, 2014

JOHOR BAHRU - Lebih tujuh perwakilan badan gabungan Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM)
dikatakan mengadakan pertemuan dengan calon Pre­siden, Tunku Ismail Sultan Ibrahim di Istana Bukit Pe­langi, semalam.

Para perwakilan yang terlibat ha­dir untuk mendengar sendiri visi dan misi yang ingin di­sampaikan oleh Tunku Mahkota Johor yang juga Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ), selain ingin mengena­linya lebih dekat.

Semua perwakilan berkumpul di sebuah hotel di bandar raya ini sebelum bertemu Tunku Ismail pada satu majlis makan malam di istana beliau bermula pada pukul 8.30 malam.

Menurut sumber, kehadiran semua perwakilan terlibat itu belum tentu boleh diterjemahkan kepada sokongan yang ingin diberikan kepada Tunku Mahkota Johor itu.

Sebaliknya tujuan utama mereka hadir adalah untuk mendengar apa peranca­ngan beliau.

“Bagaimanapun, rata-rata yang hadir itu mahukan transformasi di dalam FAM sekali gus berharap pertemuan itu dapat memberi harapan baharu kepada bola sepak negara.

“Mereka mahu dengar misi dan visi Tunku Ismail," katanya di sini.

Utusan Malaysia kelmarin melaporkan, Tunku Ismail seakan memberi isyarat kuat untuk bertanding pada pemilihan 25 Mei ini apabila akan mengadakan perjumpaan bersama beberapa perwakilan badan gabungan FAM di sini.

Perjumpaan tersebut turut didukungi Timbalan Presiden FAM yang kini dalam penggantungan, Tan Sri Annuar Musa yang dari awal jelas memberi sokongan padu kepada Tunku Ismail untuk mencabar pe­nyandang, Sultan Ahmad Shah dan anakanda baginda, Tengku Abdullah.

Dengan inisiatif untuk mengadakan pertemuan dengan beberapa perwakilan itu juga jelas menunjukkan, Tunku Mahkota Johor itu bersedia bertanding ja­wa­tan tersebut sekali gus per­tan­dingan kali ini dijangkakan sengit.

Share this post :

Post a Comment

 
Programmer : Creating Website
Webmaster ZABIDI MORAD
Copyright © 2014. Berani Kerana Benar - All Rights Reserved

PANDANGAN DALAM LAMAN INI TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER