Headlines News :
Home » » Moto 360: Jam tangan pelbagai fungsi

Moto 360: Jam tangan pelbagai fungsi

Written By zabidi on Saturday 29 November 2014 | November 29, 2014

Menerima aplikasi Facebook, Messenger atau Pinterest pada jam tangan? Pasti menarik kerana gajet pintar ini sama seperti aplikasi telefon pintar serta boleh dihubungkan dengan sistem operasi Android 4.3 atau sistem lebih canggih.

Oleh Nadia Hamid

Moto 360, bertindak balas dengan suara anda iaitu 'Ok Google' dan anda boleh menghantar sistem pesanan ringkas, set temu janji, mengkaji cuaca atau sebagai penunjuk arah.

Jam tangan berbentuk klasik iaitu bulat, menyediakan permukaan jam yang besar dan luas, memberikan anda satu kepuasan tatkala meneliti maklumat pada jam dengan selesa.

Diiringi kualiti pembuatan keluli tahan karat, Horween dan kaca corning Gorilla yang teliti, anda pasti bergaya dengan kemasan sekali gus tidak risau akan calar.

Jam digital pintar ini boleh dijadikan jam pada desktop atau meja sisi, memiliki keistimewaan bateri tahan sepanjang hari, kadar pengecasan tanpa wayar, kalis air serta dibina menggunakan pedometer (alat menganggarkan jarak seseorang berjalan kaki dengan merakamkan jumlah langkahnya).

Bagi atlet atau individu yang gemar bersukan, jam bernilai kira-kira RM840 di pasaran tempatan dilengkapi pengawasan peranti optik kadar degupan jantung.

Kepelbagaian fungsi dan persaingan sengit pembuat jam tangan pintar, produk keluaran Motorola ini boleh dilaraskan mengikut selera anda sendiri.

Sama ada memilih produk siap daripada kilang atau tukar rekaan tali jam, kemasan dan permukaan jam seperti yang anda idamkan. Ada pilihan warna stone, balck, light, dark untuk setiap kemasan.
Share this post :

Post a Comment

 
Programmer : Creating Website
Webmaster ZABIDI MORAD
Copyright © 2014. Berani Kerana Benar - All Rights Reserved

PANDANGAN DALAM LAMAN INI TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER